10 بیماری که گوش درد شما خبر از آنها می دهد

۲۶۴ بازديد
درد در هر عضو بدن نشانه و هشداری است که آن عضو سعی دارد به ما نشان دهد، همانطور که پیش از این در نمناک بارها گفته شد اعضای ظاهری بدن وسیله ای هستند برای نشان دادن سلامت اعضای داخلی بدن چنانچه وضعیت پوست صورت ، ناخن ، مو و .. راهی است برای تشخیص سلامت یا بیماری های احتمالی توسط پزشک . یکی دیگر از اعضای بدن که با درد خبر از مشکلات جدی داخل بدن می دهد گوش ها هستند ؛ حتما برای شما جالب است پس برای اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.1. درد گوش از علائم عفونت های زکامی و سینوسی
اگرچه عفونتهای سرماخوردگی و سینوس، علائم مشابهی دارند اما یکسان نیستند. سرماخوردگی، عفونت خفیف دستگاه تنفسی فوقانی و گلو، بینی و سینوسهاست.
ویروس های متعلق به گروه رینوویروس ،عمدتاً علت این امر هستند اما می تواند توسط ویروس های دیگر نیز ایجاد شود که معمولا بی خطر است.

عفونت های سینوسی
عفونت های سینوسی و سرماخوردگی
2. تاثیر عفونت های گلو بر گوش درد
با عفونت گلو می توان تا هنگام بهبودی در چالش بود. بعضی از باکتری ها یا ویروس ها معمولا عامل آن هستند، همچنین می تواند منجر به آلرژی، تحریک یا آلودگی، و نیز برخی بیماری های داخلی شود.
عفونت گوش و درد گوش، معمولا عواقبی هستند که وقتی عفونت گلو به حالت شدیدتری می رسد، رخ می دهد و سایر نشانه های عفونت های گلو عبارتند، از لوزه های ملتحمه، گره های لنفی متورم در گردن، درد گلو و التهاب.

منبع:namnak
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.