دوربین 360 درجه سراتو

۲۴۳ بازديد

آپشن های دیگری که توسط گروه آپشن کار اراده می گردد و ما امروز می خواهیم در رابطه با این اپشن ها توضیحاتی ارائه دهیم  عبارت است از دوربین 360 درجه سراتو ، رادار نقطه کور سانتافه ، پدل شیفتر اوت لندر . با ما همراه باشید.

 

دوربین 360 درجه سراتو

انندگی‌ای ایمن‌تر و مسلط‎تر را تجربه خواهید کرد اگر خودروی‌تان مجهز به دوربین 360 درجه باشد. خوشبختانه باوجودی‌که خودروهای جدید در کارخانه به این آپشن مجهز می‌شوند این امکان وجود دارد که خودروهای فاقد این آپشن نیز بتوانند از طریق فروشگاه‌های معتبر و توسط متخصص به این آپشن مجهز شوند. آپشن‌کار به‌‌عنوان فروشگاه تخصصی لوازم جانبی خودرو با 10 سال سابقه آماده‌ی دریافت سفارش‌های شما در راستای خرید و نصب دوربین 360 درجه خودرو سراتو است. دوربین 360 درجه خودرو سراتو | خرید دوربین 360 درجه سراتو4 دوربین در اطراف خودروی شما [سپرهای عقب و جلو و زیر آینه‌بغل‌ها] نصب می‌شوند. سپس تصاویری که این 4 دوربین تهیه می‌کنند از طریق پردازشگر دوربین 360 درجه مورد پردازش قرار گرفته و دست‌آخر یک تصویر 360 درجه – هم به صورت عکس و هم به صورت ویدئو- بر روی نمایشگر به نمایش درمی‌آید. این امکان وجود دارد که راننده تصاویر و ویدئوها را نیز بر روی گوشی موبایل خود مشاهده کند. همچنین ازآن‌جا که دوربین به سیستم عامل اندروید مجهز است شرایط برای به‌اشترام‌گذاری تصاویر و ویدئوهای آن در شبکه‌های مجازی نیز فراهم خواهد بود. زمانی سود دوربین 360 درجه خودرو را درمی‌یابید که تنها در محیطی تنگ و باریک مجبور به دور زدن یا پارک کردن خودرو باشید. در این هنگام هیچ نیازی به فرمان‌دادن یک شخص دیگر نیست، بلکه می‌توانید با استفاده از تصاویر دوربین 360 درجه با تسلطی بالا و بدون دغدغه از بابت افتادن خط روی خودرو اقدام به دور زدن یا پارک کردن خودرو کنید. همچنین در صورت تصادف خودرو افسر می‌تواند با استفاده از تصاویر دوربین 360 درجه تصمیمی بهتر اتخاذ کند و مسلط‌تر به چند و چون تصادف باشد. خلاصه آن که باوجودی که در نگاه اول ممکن است دوربین 360 درجه یک آپشن کم‌کاربرد در نظر آید، آپشنی بسیار پر کاربرد است و می‌تواند تسلط و ایمنی بیش‌تر به‌هنگام رانندگی را در پی داشته باشد. اگر دارای خودروی سراتو هستید پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید دوربین 360 درجه خودرو سراتو از طریق فروشگاه آپشن‌کار اقدام کنید. برای این کار می‌توانید با استفاده از شماره‌تلفن‌های موجود در صفحه با آپشن‌کار تماس بگیرید و پس از دریافت راهنمایی‌های لازم از سوی کارشناسان اقدام به خرید کنید.

رادار نقطه کور سانتافه

در تمام خودروها نقاطی در کنار و پشت ماشین وجود دارند که راننده نمی‎‌تواند آن‌ها را در آینه‌های خود ببیند، این نقاط را با نام نقاط کور می‌شناسیم. بسیاری از تصادفات هم به دلیل عدم دید راننده در همین نقاط کور است به این صورت که در مواردی که راننده قصد دارد مسیر خود را تغییر داده و از یک لاین به لاین دیگر برود، خودروهای موجود در نقطه کور خود را ندیده و این موضوع سبب حادثه می‌شود. برای جلوگیری از چنین تصادفاتی و اطلاع داشتن از خودروهای اطراف، سیستم هشدار نقاط کور Blind Spot Information System یا رادار نقطه کور طراحی و تولید شده است. این سیستم در خودروهای امروزی به عنوان یک آپشن مطرح است اما خیلی از خودروها فاقد آن هستند. یکی از خودروهایی که می‌توان این آپشن را روی آن نصب کرد، سانتافه است. در این مطلب قصد داریم که درباره‎ی رادار نقطه کور سانتافه بیشتر صحبت کنیم. رادار نقطه کور اپشن جدیدی در خودروها است که می‌تواند اشیا و خودروهای پشت و اطراف خودرو را با هشدارهایی که در هرسیستم متفاوت است، اطلاع دهد. این هشدارها به صورت‌ هشدارهای صوتی، لرزشی و یا بصری وجود دارند و در هر سیستم برای جلوگیری از تصادفات از یکی از انواع این هشدارها استفاده می‌شود. برای مثال شیوه‌ی هشدار بصری به این صورت است که هنگام تشخیص مانع، سریعا برای هشدار به راننده یک چراغ زرد و یا قرمز رنگ، روی آینه خودرو نشان داده می‌شود. این رادار در قسمت عقب خودرو قرار داده می‌شود که میدانی با ابعاد 9.5 متر در 3 متر دارد و هنگامی که یک خودرو و یا هر چیز دیگری وارد محدوده و میدان این رادار شود، وجود آن تشخیص داده شده و سریعا بنا به نوع سیستم به راننده هشدار داده و حضور آن وسیله به اطلاعش می‌رسد. بیشترین زمانی که ممکن است وجود این آپشن حیاتی باشد، زمانی است که پیش روی شما حادثه‌ای پیش آمده و سریعا نیاز به تصمیم‌گیری دارید که ترمز کرده و بایستید یا با تغییر لاین به اصطلاح مانع را رد کنید. در این زمان قبل از تغیییر مسیر لازم است مطمئن شوید که در نقطه کور شما هم خودرویی وجود ندارد. بسیاری از حوادث رانندگی به همین صورت و در موقعیتی این چنینی پیش آمده‌اند. بنابراین می‌توان گفت استفاده از این آپشن برای تمام خودروها الزامی به‌نظر می‌رسد اما خیلی از خودروها فاقد آن بوده و راننده باید درصورت تمایل به استفاده از آن، خودش اقدام به تهیه و نصب این رادار داشته باشد. اگر قصد خرید رادار نقطه کور سانتافه را دارید، در ادامه این مطلب با نکاتی که باید هنگام خرید و نصب این رادار رعایت کنید در خدمت شما هستیم.

پدل شیفتر اوت لندر

پدل شیفتر ابزاری است برای تعویض دنده که به صورت دو دکمه طراحی شده و پشت غربیلک فرمان قرار گرفته، به همین دلیل هم به آن دنده پشت فرمان می‌گویند. از یک دکمه برای اضافه کردن دنده و از دکمه دیگر برای کم کردن دنده استفاده می‌شود و با گرفتن همزمان هر دو پدل باهم، دنده خلاص می‌شود. مزایای استفاده از پدل شیفتر بسیار زیاد است که مواردی کاملا بدیهی بوده و مواردی هم به خودرو مربوط بوده و در دید اول مشخص نیستند. از جمله مزایای استفاده از این سیستم کاهش مصرف سوخت و اصلاح روند مصرف است. مورد بعدی بالا رفتن دقت وسرعت عمل راننده در رانندگی است که باعث شتاب گرفتن بهتر خودرو هم می‌شود. کاهش میزان تمرکز و کنترل راننده روی خودرو، هنگامی که مجبور است دستش را از روی فرمان بردارد و دنده را تعویض کند، از جمله معضلاتی است که برای خیلی از افراد بخصوص افرادی که تازه راننده شده‌اند پیش می‌آید. با موقعیت قرارگیری که پدل شیفتر دارد، راننده برای تعویض دنده نیازی به برداشتن دست از روی فرمان ندارد و تمام تمرکزش روی کنترل خودرو خواهد بود. در نهایت، مزیت بدیهی که استفاده از این آپشن دارد این است که میزان خستگی راننده در حین رانندگی را کم می‌کند. نصب سیستم پدل شیفتر اهمیت زیادی دارد چراکه این پدل روی خودرویی نصب می‌شود که با سیستم برقی مالتی پلکس طراحی شده است. در این خودروها گرفتن انشعاب برق از باتری خودرو بسیار حساس است و باید توجه داشت که برای گرفتن برق مورد نیاز نباید انشعاب سیستم‌های جانبی مانند سیستم صوتی و نویگیشن را از برق ورودی گیربکس، به داخل کابین گرفت. رعایت نکردن این موارد توسط افرادی که در این زمینه مهارت و اطلاعات کافی ندارند باعث کم شدن ولتاژ ورودی به گیربکس خودرو می‌شود. حساسیت سوپاپ‌ها و شیرهای هیدروالکترونیکی گیربکس‌های اتوماتیک نسبت به افت ولتاژ باعث می‌شود که با گرفتن انشعاب از باتری و افت ولتاژ ایجاد شده، بعد از مدتی عملکرد سیستم پدل شیفتر دچار اختلال شود و در نهایت حتی منجر به خراب شدن کامل سیستم هم می‌شود. اما در ادامه با مشاهده خرابی و عمل نکردن سیستم، اگر برای رفع آن به فردی مراجعه شود که تخصص لازم را ندارد، با عیب‌یابی نشدن درست و رفع ظاهری ایراد، به گیربکس خودرو آسیب رسیده و باعث از کار افتادن آن می‌شود. اطلاع از این موضوع اهمیت بسیار زیادی داشت از آن جهت که بدانید چرا می‌گوییم کار نصب پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر را باید به فرد ماهر در این امر بسپارید. پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر | دنده پشت فرمان میتسوبیشی اوتلندرفروشگاه آپشن کار برای خرید پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر باکیفیت، یک مرکز معتبر و قابل اعتماد است چراکه در این زمینه سابقه‌ی بسیار خوبی دارد. در کنار امکان عرضه کالا، تیم متخصص و باتجربه نصب ما در آپشن کار، که از تجربه‌ی بسیار خوبی در نصب پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر برخوردارند، کار نصب این آپشن را به صورت فابریک برای شما انجام می‌دهند تا بتوانید قسمت manual دنده را با استفاده از پدل‌های شیفتر عوض کنید. برای استفاده از خدمات نصب تیم حرفه‌ای ما، می‌توانید با شماره‌های نوشته شده، تماس بگیرید تا یکی از اعضا باتجربه و خبره ما به مکان شما فرستاده شود. ممنون که تا انتها با ما بودید؛ شما می توانید جهت دیدن موارد دیگری از آپشن هایی که توسط گروه آپشن کار ارائه می گردد به سایت این مجموعه مراجعه فرمائید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.